خلاصه ماشینی:
"آیا موردی را میتوانید ذکر کنید که به یک ارباب رجوع بیشتر از آنچه انتظار داشته است، خدمت کردید؟ چگونه آن نیاز را شناسایی کردید؟ چگونه واکنش نشان دادید؟ موقعیتی را توصیف کنید که در سازمان یا واحد خود برای پاسخگویی به نیازهای یک مراجعه کننده به عنوان یک حامیو دلسوز و در شرایطی که مقاومت مختصر یا موانع سازمانی وجود داشت و باید بر آن غلبه میکردید، اقدام کردید.
موقعیتی را توصیف کنید که در آن عضو (نه رهبر و سرپرست) یک گروه بودید و در آن گروه مشاجرهای، دعوایی، اختلافی یا تعارضی به وجود آمد، شما چه کردید؟ صلاحیتها و شایستگیهای مخصوص نقش پیشرفت دادن دیگران از زمانی صحبت کنید که چند نفر را آموزش دادید تا آنها در توسعه مهارتها و بهبود عملکرد شغلی خود وضعیت بهتری پیدا کنند."