خسروجردی، علیرضا/ 2 مقاله
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ملی 2 |
-
1.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (11 صفحه - از 148 تا 158 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به برندمدیریت برندشهرت برند
-
2.
نویسنده : خسروجردی، علیرضا ؛ بستام، هادی ؛
همایش:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی و چهارمین کنفرانس ملی یافته های نوین در مدیریت، روان شناسی و حسابداری ، ملی (10 صفحه - از 138 تا 147 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندمدیریت برندشهرت برند