موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 15 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 6 |
علوم اجتماعی 3 |
علوم سیاسی 3 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 27 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 9 |
ب 7 |
الف 6 |
بین المللی 2 |
علمی-ترویجی 2 |
-
21.
نویسنده مسئول : نامداریان، لیلا ؛ نویسنده : حسن زاده، علیرضا ؛ مجیدپور، مهدی ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1393 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 73 تا 102 )
کلیدواژه ها:هوشمندی سیاستیتحلیل تطبیقی پایدارکارکردهای سیاستی آیندهنگاریارزیابی اثرات آیندهنگاریآیندهنگاری انطباقی
-
22.
نویسنده مسئول : نامداریان، لیلا ؛ نویسنده : حسن زاده، علیرضا ؛ الهی، شعبان ؛ مجید پور، مهدی ؛
مجله:مدیریت نوآوری»بهار 1392 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 21 تا 50 )
کلیدواژه ها:فراترکیبآینده نگاری انطباقیهوشمندی سیاستیسیاست گذاری مبتنی بر شواهدرویکرد اکتشافی ترتیبیتحلیل تطبیقی پایدار
-
23.
نویسنده : نامداریان، لیلا ؛
مجله:رهیافت»زمستان 1391، شماره 53 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 17 تا 32 )
کلیدواژه ها:ﺟﻨﺴﻴﺖتبعيض جنسينهادهاي علميموانع توليد علم
-
24.
نویسنده : نامداریان، لیلا ؛ حسن زاده، علی رضا ؛ الهی، شعبان ؛
مجله:رهیافت»تابستان 1391، شماره 51 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 5 تا 14 )
کلیدواژه ها:منطق آینده نگاریچشم اندازهای ارزیابی آینده نگاریسیاستگذاریارزیابی آینده نگاری
-
25.
نویسنده : حسن زاده، علیرضا ؛ الهی، شعبان ؛ نویسنده مسئول : نامداریان، لیلا ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»بهار 1391 - شماره 68 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 681 تا 697 )
کلیدواژه ها:معماری خدمتگرابلوغ خدمتگراییحاکمیت بر معماری خدمتگرامـ
-
26.
نویسنده : نامداریان، لیلا ؛ نژادفلاطوری مقدم، طه ؛
مجله:مدیریت صنعتی (دانشگاه تهران)»بهار و تابستان 1390، سال سوم - شماره 6 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 149 تا 170 )
کلیدواژه ها:منطق فازیزنجیره تامین(scm)ارزیابی عملکرد(کیفیت)سلسله مراتب معیارهافرآیندها(PMH)مدل مرجع فرآیند کسب و کار(scor)
-
27.
نویسنده : الهی، شعبان ؛ نامداریان، لیلا ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1389 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:برابریرضایتانتظاراتکاربران نهایی سیستمهای اطلاعاتیتحقق منصفانهی نیازهاسیستمهای اطلاعاتیعدالترضایت کارمدیریت فناوری اطلاعات