مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه School administration 1 |
نشریه پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی 1 |
نشریه علوم تربیتی 1 |
نشریه مطالعات برنامه درسی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 3 |
مدیریت 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 1 |
الف 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
نویسنده : پیرحیاتی، سارا ؛ مقدم زاده، علی ؛ فرزاد، ولی الله ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ ایزانلو، بلال ؛ نویسنده مسئول : صالحی، کیوان ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»بهار 1402 - شماره 68 ISC (41 صفحه - از 247 تا 287 )
کلیدواژه ها:دوره ابتداییویژگیهای روانسنجیساخت ابزارمدارس اثربخشمیزان کردن (استاندارد کردن)
-
2.
نویسنده : پیرحیاتی، سارا ؛ فرزاد، ولی الله ؛ مقدم زاده، علی ؛ حکیم زاده، رضوان ؛ نویسنده مسئول : صالحی، کیوان ؛
مجله:School administration»بهار 1399، سال هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 447 تا 474 )
کلیدواژه ها:اثربخشی مدارسملاکها و نشانگرهامدارس اثربخش
-
3.
نویسنده : پیرحیاتی، سارا ؛ صالحی، کیوان ؛ فرزاد، ولیاله ؛ مقدمزاده، علی ؛ حکیمزاده، رضوان ؛
مجله:پژوهش در یادگیری آموزشگاهی و مجازی»تابستان 1398 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 47 تا 58 )
کلیدواژه ها:مرور نظاممنداثربخشی مدرسهمدرسه اثربخشعوامل مدرسهی اثربخش
-
4.
نویسنده : پیرحیاتی، سارا ؛ سپاسی، حسین ؛ نویسنده مسئول : مهرعلیزاده، یدالله ؛
مجله:علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 91 و 92 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 101 تا 128 )
کلیدواژه ها:ساختار تبحریساختار اجتنابیهدف های تبحریهدف های رویکردهدف های اجتنابراهبردهای پردازش عمیقراهبردهای پردازش سطحی و تحلیل معادلات ساختاریعملکردخودتنظیمیساختار عملکردیدانشآموزانادراک از ساختار کلاسکلاسجهتگیری هدفی تبحریجهتگیریپیشرفت