موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 5 |
علوم تربیتی 1 |
علوم اجتماعی 1 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 6 |
ب 2 |
-
1.
نویسنده : دستا، مهدی ؛ پاکدامن، شهلا ؛ فتح آبادی، جلیل ؛ نویسنده مسئول : شکری، امید ؛
مجله:تحقیقات فرهنگی ایران»پاییز 1399 - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 63 تا 93 )
-
2.
نویسنده : دستا، مهدی ؛ پاکدامن، شهلا ؛ فتحآبادی، جلیل ؛ نویسنده مسئول : شکری، امید ؛
مجله:پژوهش نامه روانشناسی مثبت»پاییز 1399 - شماره 23 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 13 تا 31 )
کلیدواژه ها:جنسیتقومیتخردتحصیلات و سن
-
3.
نویسنده : اسماعیل زاده، علی اصغر ؛ مطلبی فرد، علیرضا ؛ سلطانی، مهدی ؛ دستا، مهدی ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»زمستان 1392 - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 125 تا 154 )
کلیدواژه ها:اﻳﺮانمطالعه تطبيقيمهارت هاي زندگيبرنامه درسي مهارت هاي زندگي
-
4.
نویسنده : مطلبی فرد، علیرضا ؛ آراسته، حمید رضا ؛ محبت، هدیه ؛ دستا، مهدی ؛
مجله:دانش شناسی»زمستان 1391 - شماره 19 ، علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 98 تا 117 )
کلیدواژه ها:اخلاق فرديآموزش عاليويژگي هاي فردياخلاق پژوهشيمسئوليت هاي حرفه اي
-
5.
نویسنده : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی الله ؛ دستا، مهدی ؛
مجله:مطالعات روان شناختی»تابستان 1391، دوره هشتم - شماره 31 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 27 تا 54 )
کلیدواژه ها:پیشرفت تحصیلیراهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتاهداف گرایش به تسلطاهداف اجتناب از تسلطاهداف گرایش به عملکرداهداف اجتناب از عملکرد
-
6.
نویسنده : چراغی، فرشته ؛ زمانی، طاهره ؛ قربانی، رقیه ؛ دستا، مهدی ؛
مجله:مطالعات روان شناختی»بهار 1391، دوره هشتم - شماره 30 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 11 تا 30 )
کلیدواژه ها:حافظه دیداریحافظه شنیداریسطوح اضطراب
-
7.
نویسنده : کدیور، پروین ؛ فرزاد، ولی اله ؛ دستا، مهدی ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»بهار 1391 - شماره 23 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 95 تا 116 )
کلیدواژه ها:راهبردهای خودتنظیمیاهداف پیشرفتحل مساله ریاضی .عملکردعملکـردفراشناختیانگیزشیاهـدافاهداف
-
8.
نویسنده : چراغی، فرشته ؛ دستا، مهدی ؛ قربانی، رقیه ؛ عبیدی زادگان، افسانه ؛ عربزاده، مهدی ؛
مجله:پژوهش در سلامت روانشناختی»بهار 1388 - شماره 2 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 29 تا 40 )
کلیدواژه ها:خودکارآمدی ادراک شدهراهبردهای شناختی مقابلهاسترس تحصیلی