-
1.
نویسنده : کیا، کیهان ؛ میرابی، وحیدرضا ؛ مظفری، امین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1395، سال یازدهم - شماره 31 (17 صفحه - از 45 تا 61 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریمدیریت ارتباط با مشتری
-
2.
نویسنده : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مظفری، امین ؛ آل مجتبی، زهرا ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتوانایی ادراک شدهآگاهی از تحریمقصد مصرف کنندهقیمت ادراک شده