مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه روانشناسی بالینی و شخصیت 1 |
نشریه روانشناسی افراد استثنایی 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ج 1 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
1.
بررسی تاثیر آموزش یادگیری مستقل بر عملکرد تحصیلی در دانش آموزان مبتلا به اختلال کم توجهی – بیش فعالی
نویسنده : آزادی، زهرا ؛ اکرمی، ناهید ؛ عابدی، احمد ؛
مجله:روانشناسی بالینی و شخصیت»بهار و تابستان 1396 - شماره 28 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 103 تا 112 )
کلیدواژه ها:عملکرد تحصیلییادگیری مستقلبیش فعالیاختلال کم توجهی
-
2.
نویسنده : آزادی، زهرا ؛ اکرمی، ناهید ؛ عابدی، احمد ؛
مجله:روانشناسی افراد استثنایی»پاییز 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 129 تا 149 )
کلیدواژه ها:یادگیری مستقلدانش آموزاناختلال نارسایی توجه/ بیشفعالیاختلال نارسایی توجهبیشفعالیفعالکودکان