-
1.
نویسنده : عزیزی، محمد ؛ بهادری فر، سحر ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادبرندشخصیمربی کسبوکار
نویسنده : عزیزی، محمد ؛ بهادری فر، سحر ؛ اخلاصی، امیر ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1396 - شماره 11 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 11 تا 28 )
کلیدواژه ها:نظریه دادهبنیادبرندشخصیمربی کسبوکار