-
1.
نویسنده : نصرتی، شهلا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (11 صفحه - از 89 تا 99 )
کلیدواژه ها:منطق فازیصادراترقابتبازاراستراتژی بازاریابیاستراتژیشاخصصنعتسازمانمدیریت
نویسنده : نصرتی، شهلا ؛ معروفی، فخرالدین ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»بهار 1396 - شماره 6 (11 صفحه - از 89 تا 99 )
کلیدواژه ها:منطق فازیصادراترقابتبازاراستراتژی بازاریابیاستراتژیشاخصصنعتسازمانمدیریت