-
1.
نویسنده : حیدری، حوریا ؛ مهدوی، ایرج ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشبکه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM)
نویسنده : حیدری، حوریا ؛ مهدوی، ایرج ؛
مجله:مطالعات مهندسی صنایع و مدیریت تولید»پاییز 1396، دوره سوم - شماره 3 (18 صفحه - از 67 تا 84 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریشبکه اجتماعیمدیریت ارتباط با مشتری (CRM)مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی (SCRM)