موضوع (تعداد مقاله) |
---|
روانشناسی 17 |
علوم تربیتی 7 |
میان رشته ای 2 |
علوم اجتماعی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 27 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ب 16 |
الف 7 |
علمی-پژوهشی 1 |
-
21.
نویسنده : ولی زاده، شیرین ؛ درتاج، فریبرز ؛ دلاور، علی ؛ شیوندی چلیچه، کامران ؛ نویسنده مسئول : سعدی پور، اسماعیل ؛
مجله:سلامت روان کودک»بهار1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (10 صفحه - از 57 تا 66 )
کلیدواژه ها:پرخاشگرینظریه انتخابتوانمندسازی روانی اجتماعی
-
22.
نویسنده : شیوندی چلیچه، کامران ؛ درتاج، زهره ؛ قائمی، فاطمه ؛ نویسنده مسئول : حسنوند، فضل الله ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»زمستان 1400 - شماره 55 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:معناداری زندگیاحساس تنهاییجو عاطفی خانوادهپریشانی روانیکروناویروس
-
23.
نویسنده مسئول : شیوندی چلیچه، کامران ؛
مجله:فرهنگ مشاوره و روان درمانی»تابستان 1400 - شماره 46 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 53 تا 80 )
کلیدواژه ها:تهدیدهاسلامت روانفرصت هاکروناویروس
-
24.
نویسنده مسئول : شیوندی چلیچه، کامران ؛
مجله:پژوهش در نظام های آموزشی»بهار 1400 - شماره 52 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 148 تا 156 )
کلیدواژه ها:تحلیل محتواخردنظریه وبستر
-
25.
نویسنده : شیوندی چلیچه، کامران ؛ حسنوند، فضل الله ؛ موسوی، سید علی ؛ نویسنده مسئول : نفر، زهرا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی روان شناختی»زمستان 1399، سال یازدهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 47 تا 68 )
کلیدواژه ها:مهارت زندگیسرزندگی تحصیلیخوشبینی تحصیلیرابطه معلم- شاگرد
-
26.
نویسنده : سلیمانی خشاب، عباسعلی ؛ سعدیپور، دکتر اسماعیل ؛ دلاور، دکتر علی ؛ شیوندی چلیچه، دکتر کامران ؛ نویسنده مسئول : درتاج، دکتر فریبرز ؛
مجله:مطالعات آموزش و یادگیری»پاییز و زمستان 1399 - شماره 79 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 110 تا 136 )
کلیدواژه ها:کارکردهای شناختیاختلال خاص یادگیری ریاضیبسته آموزشی راهبردهای شناختی و فراشناختیحل مسئله کلامی ریاضیراهبردهای شناختی و فراشناختیدانشآموزانآزمونپردازش اطلاعات
-
27.
نویسنده : شیوندی چلیچه، کامران ؛ زارع خلیلی، مجتبی ؛
مجله:پژوهشهای رهبری آموزشی»زمستان 1395 - شماره 10 (27 صفحه - از 141 تا 167 )
کلیدواژه ها:مدل معادلات ساختاریسرمایه های روان شناختیرهبری مثبت گرا