-
1.
نویسنده : خادمی، مهدی ؛ امیرخانی، فرشته ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 47 تا 63 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به مکانمدل ارزیابی دارایی برندارزش ویژه برند مکانرضایت از مکان
نویسنده : خادمی، مهدی ؛ امیرخانی، فرشته ؛ فتحی، هانیه ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»بهار 1397، سال سیزدهم - شماره 38 رتبه C (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 47 تا 63 )
کلیدواژه ها:دلبستگی به مکانمدل ارزیابی دارایی برندارزش ویژه برند مکانرضایت از مکان