-
1.
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، سوده ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده
نویسنده : راه چمنی، احمد ؛ نویسنده مسئول : سلیمی، سوده ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»پاییز 1393 - شماره 18 (10 صفحه - از 71 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندارزش ویژه مشتریارزش ویژه رابطه و ارزش کسب شده