مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه جغرافيا و روابط انساني 3 |
همایش کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
جغرافیا 3 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 1 |
-
1.
نویسنده : محمدی، مریم ؛
همایش:کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق ، بین المللی (11 صفحه - از 980 تا 990 )
کلیدواژه ها:بانکداری الکترونیکی رضایت مشتری کیفیت خدمات بانک ملی
-
2.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ کروبی، مهدی ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، مریم ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»تابستان 1399 - شماره 9 (26 صفحه - از 162 تا 187 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیتعهد سازمانیتبریزصنعت هتلداریاسمارت پی ال اس
-
3.
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛ بهاری، شهلا ؛ محمدی، مریم ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»بهار 1399 - شماره 8 (21 صفحه - از 264 تا 284 )
کلیدواژه ها:آداب و رسومخراسان شمالیضرب المثل های محلیلالایی های محلیبازی های محلی
-
4.
نویسنده مسئول : محمدی، سمیرا ؛ نویسنده : محمدی، مریم ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، جعفر ؛ بهاری، حامد ؛
مجله:جغرافيا و روابط انساني»زمستان 1397 - شماره 3 (14 صفحه - از 61 تا 74 )
کلیدواژه ها:تبریزصنعت هتلداریتصویر برندارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریارتباط موفق بامشتری