مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی 1 |
نشریه فرهنگ و ادبیات عامه 1 |
نشریه مدیریت برند 1 |
نشریه مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم اجتماعی 1 |
مدیریت 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 4 |
-
1.
نویسنده مسئول : وحدانی فر، امید ؛ نویسنده : حمیدی، سارا ؛
مجله:فرهنگ و ادبیات عامه»مرداد و شهریور 1402 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم (37 صفحه - از 135 تا 171 )
-
2.
نویسنده : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمدحسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، کریم ؛
مجله:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (52 صفحه - از 147 تا 198 )
کلیدواژه ها:برند گریزیعدم علاقه به برندرد هژمونی برندبرند ستیزیبحران برندبرنـدهـاهــابـابرنــدبــابـهبــه
-
3.
نویسنده : حمیدی، سارا ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ نویسنده مسئول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجله:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 7 تا 31 )
کلیدواژه ها:وضعیت آنومیکبرندسازی کارفرمابحران برندبی حسی مصرف کنندهجوامع رو به توسعه
-
4.
نویسنده : حمیدی، سارا ؛ وظیفه دوست، حسین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات اولین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی (20 صفحه - از 1574 تا 1593 )
کلیدواژه ها:تصویر برندوفاداری به برندعشق به برندآگاهی برندفعالیت های بازاریابی رسانه اجتماعی