مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 1 |
میان رشته ای 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
بین المللی 1 |
ب 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : شکرچی زاده، زهرا ؛ نویسنده : ولیخانی، زهرا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1400 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 157 تا 176 )
کلیدواژه ها:نگرش به برندرسانههای اجتماعینگرش به تبلیغقصد خرید آنلایناینستاگراماینفلوئنسرهانگرشاینفلوئنسر
-
2.
نویسنده : جنتی، فهیمه ؛ صالح زاده، رضا ؛ ولیخانی، زهرا ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات سومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (11 صفحه - از 665 تا 675 )
کلیدواژه ها:عشق به برند درگیری ذهنی ارتباط با برند اکانت اینستاگرام