کلیدواژه ابعاد چهارگانه میزان کیفیت خدمات / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدپور، صابر ؛ صرافی، مظفر ؛ توکلی نیا، جمیله ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»تابستان 1394 - شماره 27 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 23 تا 40 )
کلیدواژه ها:سیستم حمل و نقل BRTرضایتمندی مسافرانابعاد چهارگانه میزان کیفیت خدماتمدل آماری Servquaخطوط BRTمنطقه 3 تهران
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه نگرش های نو در جغرافیای انسانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)