کلیدواژه اختلالهای یادگیری / (19 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دان کراننبرگر ؛ مترجم : علیزاده، حمید ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»خرداد و تیر 1384 - شماره 42 و 43 ISC (8 صفحه - از 2 تا 9 )
کلیدواژه ها:اختلالاختلالهای یادگیریکودکاختلال خواندنناتوانیهای یادگیری غیرکلامیارزیابیاطلاعاتنارسایینوشتنهوش
-
2.
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»دی 1385 - شماره 61 ISC (2 صفحه - از 1 تا 2 )
کلیدواژه ها:کودکان با نیازهای ویژهارسالاختلالپژوهشفارسیاختلالهای یادگیریپژوهشگر
-
3.
مجله:روان شناسی کاربردی»بهار و تابستان 1387 - شماره 6 و 7 ISC (3 صفحه - از 592 تا 594 )
کلیدواژه ها:اطلاعاتکتابرواناختلالهای یادگیریکودکانفلج مغزیسوءمصرف موادروانشناسی
-
4.
نویسنده : علیزاده، حمید ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (1 صفحه - از 1 تا 1 )
کلیدواژه ها:اختلالهای یادگیریسخن سردبیرارزیابیآموزشدرمان
-
5.
نویسنده : کاننبر گرودان ؛ مترجم : علیزاده، حمید ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (11 صفحه - از 2 تا 12 )
کلیدواژه ها:اختلالاختلالهای یادگیریکودکاختلال خواندناطلاعاتناتوانیهای یادگیری غیرکلامیارزیابیحافظهنارسایینوشتن
-
6.
نویسنده : سلیشی زیلکه ؛ مترجم : عرفانی، نصر الله ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (18 صفحه - از 18 تا 35 )
کلیدواژه ها:کودکاناختلال ریاضیاتعملکرداختلالهای یادگیریدانشآموزان
-
7.
نویسنده : سواری، کریم ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (10 صفحه - از 36 تا 45 )
کلیدواژه ها:اختلال املااختلالدرماننوشتناختلالهای یادگیریدانشآموزانکودک
-
8.
نویسنده : گیل ام. موریسون ؛ مریت ای. کاسدن ؛ مترجم : سیفی، محسن ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»تیر 1387 - شماره 79 ISC (20 صفحه - از 68 تا 87 )
کلیدواژه ها:مخاطرهاختلالهای یادگیرینوجوانانتابآوریمدرسهکودکانعوامل مخاطرهآمیزبزرگسالیخانوادهترک تحصیل
-
9.
معرف : کلانتری خاندانی، جمیله ؛
مجله:روان شناسی تحولی روان شناسان ایرانی»پاییز 1387 - شماره 17 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (1 صفحه - از 88 تا 88 )
کلیدواژه ها:پایگاههای اطلاعاتیاختلالهای یادگیریمربیان
-
10.
نویسنده : حبیبی، مجتبی ؛
مجله:روانپزشکی و روانشناسی بالینی ایران»پاییز 1391 ، سال هیجدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (7 صفحه - از 195 تا 201 )
کلیدواژه ها:حساسیتویژگیاختلالهای یادگیریمقیاس تجدیدنظرشده هوشی وکسلر کودکان