کلیدواژه ارزش تاثیرگذاری مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : سوار جوقان، فریبا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفتمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (19 صفحه - از 1117 تا 1135 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شده ارزش تاثیرگذاری مشتری مشتریان رابطه گرا مشتریان غیر رابطه.
-
2.
نویسنده : سهرینی، جمال ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات سیزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (15 صفحه - از 2724 تا 2738 )
کلیدواژه ها:مشارکت مشتریارزش مشارکت مشتریهم آفرینی ارزشارزش تاثیرگذاری مشتری