کلیدواژه الگوی مدیریت تجربه مشتریان / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : دشتی پور، معصومه ؛ ابراهیمی، الهام ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 30 تا 50 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتحلیل تمالگوی مدیریت تجربه مشتریانکانالهای توزیع چندگانه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)