کلیدواژه بازاریابی اصالی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : علی اسماعیلی، زهره ؛ نویسنده : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1397، سال سیزدهم - شماره 40 رتبه C (دانشگاه آزاد (32 صفحه - از 1 تا 32 )
کلیدواژه ها:بازاریابی فرهنگیبازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیل
-
2.
نویسنده : علی اسماعیلی، زهره ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 115 تا 140 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اصالیبازاریابی پراگماتیکشیفت پارادایمیبرند اصیلتوسعه پایدار
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی 1 |
نشریه بررسی های بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)