کلیدواژه تاثیر آگهی های تلویزیونی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه مطالعات انتخابات 1
-
1.
نویسنده : دایگنولت، پنهلوپه ؛ سوروکا، استوارت ؛ گیاسون، تیری ؛ مترجم : ملایی، مهرداد ؛
مجله:مطالعات انتخابات»بهار و تابستان 1394 - شماره 10 و 11 (34 صفحه - از 127 تا 160 )
کلیدواژه ها:تبلیغات سیاسیآگهی های تلویزیونیارتباطات سیاسیتبلیغات منفیآگهی های انتخاباتی تلویزیونیتاثیر آگهی های تلویزیونیواکنش شناختیواکنش های فیزیولوژیکآزمایش های تجربی