کلیدواژه تجربه برند مقصد / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رضایی حاجی ابادی، جواد ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 75 تا 103 )
کلیدواژه ها:مشارکت گردشگرخلق مشترک ارزشتجربه برند مقصدعشق به برند مقصدذینفعان صنعت گردشگریگردشگریگردشـگربـه
-
2.
نویسنده مسئول : خدامی، سهیلا ؛ نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ محمدی، مهسا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»زمستان 1399، شماره 25 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 97 تا 110 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مقصدتجربه برند مقصدشخصیت برند مقصدوفاداری به برند مقصدخودتجانسی
-
3.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ نویسنده مسئول : ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:تجربه برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصدرفتار شهروندی گردشگراناشتیاقتعهدشهر اصفهاننگرش
-
4.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ کنجکاو منفرد، امیررضا ؛ نویسنده مسئول : ضرابخانه، فرزانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1400 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 97 تا 126 )
کلیدواژه ها:اشتیاق برند مقصدتعهد برند مقصدنگرش برند مقصدرفتار شهروندی گردشگرانتجربه برند مقصدمقصد گردشگریبرند مقصداشتیاقتعهدشهر اصفهاننگرش
-
5.
نویسنده : بخشایش، ریحانه السادات ؛ کاظمی، علی ؛ نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1400 - شماره 28 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 103 تا 130 )
کلیدواژه ها:تصویر برند مقصدتجربه برند مقصدآگاهی از برند مقصدهویتیابی گردشگر با برند مقصد گردشگریبرنـد مقصـدبـه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت برند 2 |
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه گردشگری و توسعه 1 |