کلیدواژه تعامل برند / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : ازاد، ناصر ؛ نویسنده : رئیسی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»پاییز 1400 - شماره 10 (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:قصد خریدنفوذ ادراک شدهتعامل برندارزش مورد انتظار
-
2.
نویسنده مسئول : جعفری، مینا ؛ نویسنده : رحیمیان، اشرف ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»بهار 1401 - شماره 10 (14 صفحه - از 119 تا 132 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندتعامل برندویژگی های گیمیفیکیشن
-
3.
نویسنده مسئول : جعفری، مینا ؛ نویسنده : رحیمیان، اشرف ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1401 - شماره 12 (14 صفحه - از 234 تا 247 )
کلیدواژه ها:تعامل اجتماعیارزش ویژه برندتعامل برندویژگی های گیمیفیکیشنتعامل شناختیگیمیفیکیشنتعاملارزش ویژهمدلپرسشنامهمصرفکنندگان