کلیدواژه تقسیمبندی مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ هزاوه حصار مسکن، بابک ؛ اشکانی، مهدی ؛ عباسی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت راهبردی»بهار 1396 - شماره 64 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 9 تا 25 )
کلیدواژه ها:ارزش دوره عمر مشتریتبلیغات دهانبهدهانتقسیمبندی مشتریانارزش ارجاع مشتریماتریس ارزش مشتری
-
2.
نویسنده مسئول : شریفی اصفهانی، حمید ؛ نویسنده : شهسواری پور، ناصر ؛ شریفی فینی، محمدحسین ؛ بهمن یار، راضیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»تابستان 1402 - شماره 50 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:مدل RFMتقسیمبندی مشتریانالگوریتم خوشهبندیK-meansشرکت اینترنتی دیجیکالاسیستم توصیهگر