کلیدواژه روابط برند و مصرف کننده / (1 مقاله)
-
1.
نویسنده : عبدالوند، محمدعلی ؛ ریحانی، ناهید ؛ حیدرزاده هنزایی، کامبیز ؛ خون سیاوش، محسن ؛
مجله:علوم اجتماعی (دانشگاه آزاد شوشتر)»زمستان 1397 - شماره 43 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:علوم اجتماعیارزشهای اجتماعیمسئولیت اجتماعی شرکتهاروابط احساسیروابط برند و مصرف کنندهوابستگی به برندبرنـداجتماعیمصـرفمصرفکنندهبـابـهروابـط