کلیدواژه روش نقشه مفهومی برند / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : ترکستانی، محمد صالح ؛ نویسنده : جاهدی، پدرام ؛ دین پرست، فائز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 362 تا 383 )
کلیدواژه ها:اصلاحطلبیگفتمان سیاسیاصولگراییبرندروش نقشه مفهومی برندبرند حزبتداعیسیاسیگفتماننقشههای
-
2.
نویسنده مسئول : بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده : رجائی، محسن ؛ بشیرپور، مهدی ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1399 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (41 صفحه - از 113 تا 153 )
کلیدواژه ها:سروشهویت برندتداعیهای برندپیامرساننقشه مفهومی برندهـاروش نقشــه مفهــومی برنــدکـهبـاروش نقشـه مفهـومی برنـدبـهبــا
-
3.
نویسنده : ترکستانی، محمد صالح ؛ بخشی زاده برج، کبری ؛ نویسنده مسئول : جاهدی، پدرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1398 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 29 تا 63 )
کلیدواژه ها:بخشبندیبازار گردشگریمنطقه آزاد کیشروش نقشه مفهومی برندنقشهگردشگریبازاربخشبندی بازارتداعی
-
4.
نویسنده : صالح ترکستانی، محمد ؛ بخشیزاده برج، کبری ؛ جاهدی، پدرام ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1397 - شماره 42 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 41 تا 65 )
کلیدواژه ها:برند گردشگریمنطقه آزاد کیشتداعیهای برندروش نقشه مفهومی برندنقشهگردشگریکیشنقشـه