کلیدواژه محرک های اجتماعی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : پاکاری، ابوالفضل ؛ نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1401 - شماره 29 ، ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 57 تا 90 )
کلیدواژه ها:محرکهای اجتماعیتصمیمگیری خریدمحرکهای ذهنیمحرکهای رفتاریتصمیمگیری خرید مصرفکنندهمصرفکنندهمحرکهای ذهنیرفتاریمحصولرفتار مصرفکنندهمتغیرهایمدلپژوهش
-
2.
نویسنده : پاکاری، ابوالفضل ؛ حمدی، کریم ؛ خلیلی، مریم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار و تابستان 1399، دوره هفتم - شماره 1 ، ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 245 تا 276 )
کلیدواژه ها:محرک های اجتماعیتصمیمگیری خریدمحرکهای ذهنیمحرک های رفتاری
-
3.
نویسنده : صادقی بروجردی، سعید ؛ صادقی، میثم ؛ میرمنگره، مصطفی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مهر و آبان 1397 - شماره 50 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 247 تا 263 )
کلیدواژه ها:پوشاک ورزشیمحرکهای اجتماعیشاخصهای احساسی ادراکیتحلیل چندگروهی
-
4.
نویسنده : خرم، جلال ؛ مسیبی، علیرضا ؛ منصوری موید، فرشته ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1393 - شماره 13 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 191 تا 208 )
کلیدواژه ها:فروشگاه های زنجیره ایفضای فروشگاهیرفتار فرانقشی خریدارمحرک های اجتماعی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار مصرف کننده 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
نشریه مطالعات مدیریت ورزشی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)