کلیدواژه مدل بازاريابی الكترونيكی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ رضایی، محسن ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1387 - شماره 19 ISC (9 صفحه - از 3 تا 11 )
کلیدواژه ها:مدلهای بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی الکترونیکیآمیخته بازاریابی شبکهایبازاریابی رابطهایبازاربازاریابیمدلبازاریابی الکترونیکیاطلاعاتمدل بازاریابی الکترونیکیمشتریشبکه
-
2.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ رضایی، محسن ؛
مجله:مدیریت فردا»زمستان 1391 - شماره 33 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 37 تا 48 )
کلیدواژه ها:مدل بازاريابی الكترونيكیآميخته بازاريابی شبكه ایصنايع پائين دستی پتروشيميروش ياگر
-
3.
نویسنده : فارسی، سلمان ؛ سوادی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : سایبانی، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»بهار 1400 - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 227 تا 241 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیخدمات الکترونیکارتباطات بازاریابیطراحی محصولبازاریابی الکترونیکیمدل بازاریابی الکترونیکیمدیریت ارتباط با مشتری
-
4.
نویسنده : افشین مهر، فرانک ؛ علیپور درویش، زهرا ؛ علیقلی، منصوره ؛ نویسنده مسئول : سعید نیا، حمید رضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»بهار 1402 - شماره 52 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (16 صفحه - از 49 تا 64 )
کلیدواژه ها:رویکرد آمیختهبانکداری دیجیتالروش گرندد تئوریمدل بازاریابی الکترونیکی