کلیدواژه مرحلۀ کنارگذاری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1
-
1.
نویسنده : قباخلو، حامد ؛ غریب نواز، نادر ؛ احمدی شریف، محمود ؛ نویسنده مسئول : فریدچهر، الهام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 ، ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 129 تا 150 )
کلیدواژه ها:مرحلۀ کنارگذاریشبکۀ خزانهعوامل کنارگذاری محصولتصمیم خریدتحلیل عاملی مرتبۀ دومسازۀکنارگذاری کالامصرفمحصولمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهپژوهشکنارگذاری محصولبازار