کلیدواژه پرخاشگری مشتری / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : صالحی، محمد ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی»تابستان 1402، سال ششم - شماره 25 (10 صفحه - از 155 تا 164 )
کلیدواژه ها:پرخاشگری مشتریکارکنان عملیاتنقش تعدیل گر سبک رهبریکارکنانمشتریپرخاشگری
-
2.
نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛ نویسنده : عرفانیان، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1401 - شماره 60 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 181 تا 207 )
کلیدواژه ها:عدالت توزیعیخستگی عاطفیتمایل به ترک شغلغرور سازمانیپرخاشگری مشتریکارکنانپرخاشگریمشتریهتل
-
3.
نویسنده مسئول : میرزایی، وحید ؛ نویسنده : عرفانیان، حامد ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1401 - شماره 60 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 181 تا 207 )
کلیدواژه ها:پرخاشگری مشتریعدالت توزیعیخستگی عاطفیتمایل به ترک شغلغرور سازمانیکارکنانمشتریپرخاشگریهتل
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت گردشگری 2 |
نشریه مطالعات کاربردی در علوم اجتماعی و جامعه شناسی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (2 مقاله)