کلیدواژه کیفیت خدمات عمومی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : آب پیکر، محمدصادق ؛ مقبل باعرض، عباس ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 93 تا 109 )
کلیدواژه ها:ارزیابی عملکردسروکوالکارت امتیازی متوازنتحلیل سلسله مراتبی فازیکیفیت خدمات عمومی
-
2.
نویسنده : ضیایی، ثریا ؛ رنجگرکرجان، فاطمه ؛
مجله:مدیریت اطلاعات و دانش شناسی»پاییز 1395، سال سوم - شماره 3 (10 صفحه - از 75 تا 84 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات عمومیلایب کوال (مدل)کتابخانه عمومی مرکزی تبریزتبریز
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت اطلاعات و دانش شناسی 1 |
نشریه کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)