کلیدواژه گذرایی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
- نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 2
-
1.
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ عزیزی، شهریار ؛ میرهاشمی، الهام السادات ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:مجهولرفتار مصرف کنندهانضمامسرنمونتصميم گيری خريدسبک خريدبانوان شاغل و غير شاغلگذراييپيش زمينهپس زمينهگذراییفعلمفعولفارسیجملهمتعدیزبانگـذرایی
-
2.
نویسنده : حدادیان، علی رضا ؛ کفاشان، مجتبی ؛ غلامشاهی، تورج ؛ آسمان دره، یاسر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1392 - شماره 9 ، علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 25 تا 46 )
کلیدواژه ها:وجههارزش درک شدهimageارتباط با کاربرانکيفيت درک شدهرضايت کاربرانقصد مراجعهتوصيه و تبليغ کلامیالگوی وفاداریموتور جستجوپارامترگذراییفارسیعاملیت