کلیدواژه اثرات برند / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : ایمانی، بهرام ؛
مجله:اقتصاد فضا و توسعه روستایی»زمستان 1400 - شماره 38 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:توسعه پایدار روستاییتوانمندسازی اقتصادیشهرستان اردبیلاثرات برندروستاییروستائیانمؤلفههایبرندسازیبرنـدشهری
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه اقتصاد فضا و توسعه روستایی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)