کلیدواژه ادراک از بدرفتاری مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رهنورد، فرج الله ؛ گرشاسبی فرسا، الهام ؛ نویسنده مسئول : حسینی، سیده مریم ؛
مجله:مطالعات رفتار سازمانی»تابستان 1401 - شماره 42 ، ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 153 تا 183 )
کلیدواژه ها:طردشدگی در محیط کارناهمسانی هیجانیخرابکاری خدماتادراک از بدرفتاری مشتریحساسیت به بدرفتاریکارکنانهوش عاطفیمشتریرفتارهای
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات رفتار سازمانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)