کلیدواژه ارائه خدمت به مشتری / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : پهلوانی، فرشاد ؛ سیرایی، حسین ؛ احمدی، محمد ؛ رودکی، احمد ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات سومین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحه - از 1345 تا 1355 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیغنی سازی شغلیارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتری
-
2.
نویسنده : مختاری، مائده ؛ فرخی، نورعلی ؛
مجله:مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (دانشگاه تاکستان)»پاییز1401، دوره هشتم - شماره 3 (15 صفحه - از 100 تا 114 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیغنی سازی شغلیارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتری
-
3.
نویسنده : قربان، سجاد ؛ فدائی، مهدی ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1401، دوره هشتم - شماره 1 (12 صفحه - از 199 تا 210 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیتعهد سازمانیعملکرد شغلیغنی سازی شغلیارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتریریسک نقدینگیبانکنقدبانک انصارمدیریت ریسک
-
4.
نویسنده : یعقوبی، نور محمد ؛ کشته گر، عبدالعلی ؛ نوری، همایون ؛ نامدار جویمی، احسان ؛ راشکی قلعه نو، مهین ؛ راشکی قلعه نو، فاطمه ؛
مجله:مطالعات علوم اجتماعی»بهار 1396، دوره سوم - شماره 1 (13 صفحه - از 147 تا 159 )
کلیدواژه ها:ﺗﻌﻬﺪ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽرﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتریﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﻐﻠﯽﻏﻨﯽﺳﺎزی ﺷﻐﻠﯽ
-
5.
نویسنده : آزادبخت، محمد ؛ آزادبخت، مسعود ؛ عباسی، پریسا ؛
مجله:مطالعات علوم زیستی و زیست فناوری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (11 صفحه - از 40 تا 50 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیرﺿﺎﯾﺖ ﺷﻐﻠﯽارتباط با مشتریارائه خدمت به مشتریﻏﻨﯽ ﺳﺎزی ﺷﻐﻠﯽﻋﻤﻠﮑﺮد ﺷﻐﻠﯽ
- 6.