کلیدواژه ارزش احساسی نسبت به برند / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسکندریان، مهناز ؛ شیر مرغی قاین، صدیقه ؛ بسحاق، هادی ؛ شیخیان تبریزی، مهدی ؛
مجله:مطالعات مدیریت و حسابداری»بهار 1395، دوره دوم - شماره 1 (11 صفحه - از 151 تا 161 )
کلیدواژه ها:نگرش نسبت به برندترجیح برندارزش احساسی نسبت به برندمجاب شدن و خریدتمایل نسبت به برندمصرفکنندگانپژوهش
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |