کلیدواژه ارزش آفرینی مشترک / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارزشآفرینی مشترک میان ذینفعان (کاربران، کتابداران و طراحان) نرمافزارهای کتابخانۀ دیجیتال در ایران
نویسنده : رجبعلی بگلو، رضا ؛ فتاحی، سید رحمت الله ؛ پریرخ، مهری ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1398 - شماره 98 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 261 تا 289 )
کلیدواژه ها:نظامهای اطلاعاتیمدلهای ذهنینقشه سلسلهمراتبی ارزشارزشآفرینی مشترککتابخانههای دیجیتال.
-
2.
نویسنده : اورتس، مارت ؛ جی. هارتمن، بنجامین ؛ مترجم : افقهی، اسماعیل ؛
مجله:نقد کتاب اطلاع رسانی و ارتباطات»پاییز 1396 - شماره 15 (16 صفحه - از 197 تا 212 )
کلیدواژه ها:مصرفمعنای برندبرندهای رسانهفرهنگ مصرف کنندهفرهنگ برندارزش آفرینی مشترکنمادگرایی برندروش های کاربرهـابرنـدفرهنگبـابرندهـاکـه