کلیدواژه ارزش درک شدهی برند سبز / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امینی، الهام ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (11 صفحه - از 289 تا 299 )
کلیدواژه ها:اعتماد به برند سبزریسک برندارزش درک شدهی برند سبز
مجله (تعداد مقاله) |
---|
همایش کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)