کلیدواژه ارزش پیشنهادی برند به مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مرادی، بابک ؛ جزنی، نسرین ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ هادی¬زاده، اکرم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»تابستان 1395 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 101 تا 125 )
کلیدواژه ها:برند کارفرمابرند محصولارزش پیشنهادی برند به مشتریارزش پیشنهادی برند به کارکنانبرند سازمان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)