کلیدواژه اﻓﺮاد ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : احمدی، معصومه ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات اولین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (14 صفحه - از 382 تا 395 )
کلیدواژه ها:اﻓﺮاد ﺗﺄﺛﯿﺮﮔﺬار اﯾﻨﺴﺘﺎﮔﺮام رﺳﺎﻧﻪﻫﺎي اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻣﺤﺼﻮﻻت آراﯾﺸﯽ و ﺑﻬﺪاﺷﺘﯽ.
-
2.
نویسنده مسئول : حسین پور، مهدی ؛ نویسنده : محمدیفر، یوسف ؛ خدایی، عطیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره جدید - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 13 تا 36 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیرویکرد فراترکیببازاریابی دیجیتالافراد تاثیرگذاربازاریابی از طریق افراد تاثیرگذاربازاریابیاطلاعاتپژوهشکسب و کارهابازاریابی تاثیرگذار رسانههای اجتماعی
-
3.
نویسنده مسئول : گودینی، مریم ؛ نویسنده : موقر، مرتضی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی هوشمند»تیر 1402، دوره چهارم - شماره 2 (17 صفحه - از 62 تا 78 )
کلیدواژه ها:تحلیل تمرسانه اجتماعیبازاریابی تاثیرگذارافراد تاثیرگذارچالشاینفلوئنسراطلاعاترسانههای اجتماعیپژوهشمصاحبهمخاطبان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت بازاریابی هوشمند 1 |
همایش همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت 1 |
نشریه چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)