کلیدواژه انعطافپذیری بازاریابی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : المیاحی، مازن ؛ امیری عقدایی، سید فتح الله ؛ نویسنده مسئول : انصاری، آذرنوش ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1402 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 89 تا 111 )
کلیدواژه ها:مشتریمداریاستراتژی بازاریابیآمیختۀ بازاریابیتغییرات محیطیانعطافپذیری بازاریابی
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)