کلیدواژه بازاریابی مبتنی بر تلگرام / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : کریمپور، داود ؛ نویسنده مسئول : زارع چاهوکی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت اطلاعات»بهار و تابستان 1400 - شماره 14 ، ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 108 تا 135 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعییافتن کاربرانبازاریابی مبتنی بر تلگرامیافتن جامعه هدف بازاریابانکاربرانگرافاطلاعاتپیشـنهادتلگرامبـهبازاریاب
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت اطلاعات 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)