کلیدواژه تمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : فیض، داوود ؛ شفیعی نیک آبادی، محسن ؛ ملکی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1394 ، سال پنجم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 55 تا 68 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتریعملکرد برند در بازارتمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینشبکههای اجتماعی آنلاینعملکردعملکردارزش ویژهارزش ویژه