کلیدواژه خصوصیت اشکالتراشی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نداف، مهدی ؛ نخیلی کوتی، شهناز ؛ محمودی، ادریس ؛
مجله:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:رفتار غیرکارکردی مشترینارضایتی از خدماتخصوصیت اشکالتراشیآشفتگی فضای ارائه خدماتمشتریان نمایندگیهای شرکتهای خودروسازی ایرانخودرو و سایپا.رائه خدمات
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه راهبردهای بازرگانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)