کلیدواژه رفتارهای ناشی از سردرگمی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : رهباردار، فهیمه ؛ عربشاهی، معصومه ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1397 - شماره 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:اعتمادرفتارهای ناشی از سردرگمیسردرگمی مصرفکنندهمصرفکنندهفروشگاههای زنجیرهای رفاه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)