کلیدواژه علامت تجاری جدید / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تناسب سطح نوآوری در محصول با میزان تغییر در علامت تجاری: پیمایشی از مشتریان محصولات شوینده و بهداشتی
نویسنده مسئول : غریبی، جلیل ؛ نویسنده : ناظمی، ندا ؛
مجله:مدیریت نوآوری»تابستان 1396 - شماره 20 ISC (22 صفحه - از 87 تا 108 )
کلیدواژه ها:نوآوری تدریجینوآوری محصولنوآوری جهشیتوسعه علامت تجاریعلامت تجاری جدیدپذیرندگان اولیه
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه مدیریت نوآوری 1 |