کلیدواژه عوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتری / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : عدالتیان، زهره ؛ صنعتجو، اعظم ؛ نوکاریزی، محسن ؛
مجله:پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی»بهار و تابستان 1397، سال هشتم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 139 تا 157 )
کلیدواژه ها:کتابخانههای دانشگاهیمدیریت ارتباط با مشتریعوامل موثر بر مدیریت ارتباط با مشتریعوامل بازدارنده از مدیریت ارتباط با مشتریسی.آر.ام
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (1 مقاله)