کلیدواژه فلسفهی تعلیم و تربیت / (18 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده : رستمی نسب، عباسعلی ؛
مجله:علوم تربیتی»بهار و تابستان 1390 - شماره 93 و 94 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 7 تا 22 )
کلیدواژه ها:هستی شناسیانسان شناسیاخوان الصفااهداف تربیتفلسفه ی تعلیم و تربیتاصول و مراحل تربیت
-
12.
گزارشگر : نوروزیان، حمیده ؛
مجله:کتاب ماه علوم اجتماعی»دوره جدید، آذر 1389 - شماره 33 (5 صفحه - از 128 تا 132 )
کلیدواژه ها:کتابفلسفهی تعلیم و تربیتدیپلماسیچکیدهمدیریت دولتیحقوق
-
13.
نویسنده : قائدی، یحیی ؛
مجله:مطالعات برنامه درسی»تابستان و پاییز 1388 - شماره 13 و 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 63 تا 81 )
کلیدواژه ها:فلسفه ورزیفلسفه معلمیبرنامه درسی فلسفه برای تربیت معلمفلسفه تدریس شخصیبیانیه فلسفه تدریسنگرش فلسفیدانش فلسفیمعلمانفلسفهتربیتتدریسفلسفهی تعلیم و تربیتتعلیم و تربیتفلسفهی تربیتی
-
14.
نویسنده : زیبا کلام مفرد، فاطمه ؛ حیدری، سمیرا ؛
مجله:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1387 - شماره 78 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 67 تا 98 )
کلیدواژه ها:تعلیم و تربیتهرستپیترزمکتب لندنهدف تعلیم و تربیتمحتوای تعلیم و تربیتروش تعلیم و تربیتدانشتعلیم و تربیت لیبرالمکتباشکال دانشفلسفهی تعلیم و تربیت
-
15.
نویسنده : شرفی، محمدرضا ؛ ایروانی، شهین ؛ یاری دهنوی، مراد ؛
مجله:روان شناسی و علوم تربیتی»بهار 1387 - شماره 78 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 121 تا 150 )
کلیدواژه ها:فلسفه تعلیم و تربیتمطالعه تطبیقیسر فصل درسدوره تربیت دبیرفلسفهی تعلیم و تربیتمعلمانتربیت دبیر
-
16.
نویسنده : آل حسینی، فرشته ؛ باقری، خسرو ؛
مجله:روان شناسی و علوم تربیتی»پاییز و زمستان 1385 - شماره 73 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 61 تا 82 )
کلیدواژه ها:فلسفهی تعلیم و تربیتعقلانیتمدرنیتهدانشلیوتارکاربردپذیریتعلیم و تربیتاطلاعاتمدرنسیاسیمشروعیتحرکت
-
17.
نویسنده : ساموئل ام کراور ؛ هوار دای اوزمن ؛ مترجم : بهشتی، سعید ؛
مجله:روانشناسی تربیتی»تابستان 1385 - شماره 4 ISC (44 صفحه - از 19 تا 62 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیپستمدرنیسمنظریه انتقادیروشهای تربیتیعملگراییبرنامهی درسیوجودگراییفلسفهی زبانیهدفهای تربیتیتعلیم و تربیتپستمدرنمدرنفلسفهی تعلیم و تربیتانتقادیسیاسیدانشدانشآموزانژیرو
-
18.
نویسنده : ناجی، سعید ؛
مجله:روش شناسی علوم انسانی»پاييز 1383 - شماره 40 ISC (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:تفکر انتقادیفلسفهی تعلیم و تربیتپارادایم تأملی تعلیم و تربیتتفکر چند بعدیفلسفهی کاربردیفلسفه برای کودکانمتیو لیپمنکودکانفلسفهکودکان و نوجوانانحلقهی کندوکاوآموزشلیپمنآموزش و پرورشمعلمتعلیم و تربیتداستان
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (6 مقاله)
- ب (1 مقاله)