کلیدواژه قابلیت اعتماد به برند / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : نظری، یونس ؛ نویسنده : رمضان، دکتر مجید ؛ سنجقی، دکتر محمد ابراهیم ؛ ابراهیمی، دکتر مسیح ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (7 صفحه - از 51 تا 57 )
کلیدواژه ها:تبلیغات شفاهیقابلیت اعتماد به برندمتغیرهای اخلاقیتمایل به تغییر برند
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه اخلاق در علوم و فناوری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- الف (1 مقاله)